Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовна доставка лише тарифом Стандарт. Безкоштовна доставка тільки для роздрібних замовлень.
- Бесплатная доставка не распространяется на оптовые заказы
Способи оплати
- Заморозка платежу від Пром. Якщо товар вам не підходить, гроші автоматично повернуться на вашу картку.
- -Замовлення, не підтверджене телефоном, НЕДІЙСНЕ. -Покупцям з негативними відгуками накладений НЕМОЖЛИВИЙ -Покупець оплачує доставку товару і послугу післяплати (20 грн +2% від суми). -Компанія залишає за собою право відмовити в даному способі оплати.
- Оплата при отриманні УКРПОШТОЮ, тариф СТАНДАРТ.
- Повна передплата на картку Приватбанку або Монобанку Доступна Пром-оплата
Гарантія:
Гарантія 14 днів.
На окремі різновиди поширюється підвищена гарантія, що надається виробником Надається на сторінці товра.
Розділ 2 Закону України про захист прав споживачів
Стаття 9. Права споживача під час придбання товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
На окремі різновиди поширюється підвищена гарантія, що надається виробником Надається на сторінці товра.
Розділ 2 Закону України про захист прав споживачів
Стаття 9. Права споживача під час придбання товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.